·Î±×ÀÎ °Ô½ÃÆÇ ȸ¿ø°¡ÀÔ
name :    DanceD
subject :    [Talib Kweli]Rush
home :    http://endforand.net/danced


[Talib Kweli: repeat 16X]
Feel the rush
ÆøÇ³À» ´À²¸ºÁ

[Talib over the repeated line]
Yeah, I do this shit for real (you get Chuck D'd, "Shut the Fuck down")
±×·¡, ³­ À̰ɠÁø½ÉÀ¸·Î ÇØ (³Í Chuck D ½ÄÀ¸·Î Ã³¸®µÇÁö "´ÚÄ¡°í ²Ý¾î")

Ain't no games being played (remember that, remember that)
¹«½¼ °ÔÀÓÀ» Çϴ°Ԡ¾Æ³Ä (±â¾ïÇØ, ±â¾ïÇØ)

It might be the career (yo)
°æ·Â¿¡¼­Àϼöµµ ÀÖ°í (yo)

It might be on the stage (yo)
¹«´ë¿¡¼­Àϼöµµ ÀÖ°í (yo)

It might be in the street (yo)
°Å¸®¿¡¼­Àϼöµµ ÀÖ¾î (yo)

But the people come to me (why?)
ÇÏÁö¸¸ »ç¶÷µéÀº ³»°Ô ¿Í (¿Ö?)

[Talib Kweli]
They come to me for the lyrical, spiritual, raw shit I spit at you
»ç¶÷µéÀº ³»°¡ ¹ñ¾î³»´Â ½ÃÀûÀÎ, ¿µÀûÀÎ, °ÅÄ£ °ÍµéÀ» µéÀ¸·¯ ¿Í

Original, and I see collective, not individual
¿À¸®Áö³Î, ³ª´Â °³ÀÎÀÌ ¾Æ´Ñ ÁýÇÕÀ» ºÁ

Visual, in the mic I'm un-fuck-wit-able
¸¶ÀÌÅ©¸¦ ÀâÀ¸¸é ½Ã°¢ÀûÀÎ, ³ª´Â ÁÀµÉ ¼ö ¾ø´Â Á¸Àç

Invincible, offical nigga who they come to
¹«Àû, »ç¶÷µéÀÌ Á¢±ÙÇϴ °ø½ÄÀûÀΠ³à¼®

For the hardcore, art of war, rhymes that I got in store
ÇϵåÄÚ¾î, ¼ÕÀÚº´¹ý, ³»°¡ ÀúÀåÇØµÐ ¶óÀÓµé

Triple W in curo son dot org
www.in curo son.org¿¡ °¡º¸¸é
*in curo sonÀÌ ¹ºÁö Àß ¸ð¸£°Ú³×¿ä. ¶óƾ¾îÀΰ¡?; ½ÇÁ¸Çϴ »çÀÌÆ®µµ ¾Æ´Ï°í...-_-

For education and culture, heads is waitin' for Mos to
±³À°°ú ¹®È­¸¦ ¹è¿ï ¼ö ÀÖ¾î, ¿ìµÎ¸Ó¸®µéÀº Mos°¡

Do the album with Kweli, we do it like we suppose to
Kweli¿Í ¾Ù¹üÀ» Çϱ⸦ ±â´Ù·Á, ¿ì¸° Àǹ«´ë·Î ÇÏÁö

Nobody come close to my crew, we wild nice
¾Æ¹«µµ ³» Å©·ç¿¡°Ô °¡±îÀÌ ¿ÀÁö¸¶, ¿ì¸° Á¸³ª ¸ÚÁ®

You ain't tight, your rhymes is like what a child writes
³Í Å¸ÀÌÆ®ÇÏÁö ¸øÇØ, ´Ï ¶óÀÓÀº ¸¶Ä¡ ½ºÆçµµ Á¦´ë·Î ¸øÇÏ´Â

When he can't spell, you chase crumbs and get ate like Han-sel
¾ÆÀ̵éÀÌ ¾´ ±Û, ³Í »§Á¶°¢À» ÂÑ´Ù°¡ ÇîÁ©Ã³·³ Àâ¾Æ¸ÔÇô

Can't hold your mic, like your liquor, your style like an Amstel
³Í ¸¶ÀÌÅ©¸¦ ÀâÀ» ¼ö ¾ø¾î, ¸¶Ä¡ ¼úó·³, ´Ï ½ºÅ¸ÀÏÀº ¸¶Ä¡ Amstel ¸ÆÁÖ

Smack a nigga til my motherfuckin hands swell
¼ÕÀÌ ºÎ¾î¿À¸¦ ¶§±îÁö »ó´ë¸¦ ÈÄ·ÁÃÄ

You ain't fly and you prolly got can-cell
³Í ¸ÚÁöÁö ¾Ê¾Æ, ¾Æ¸¶µµ Ãë¼Ò´çÇßÀ»°É

Y'all niggas shaky like handheld, amuteur camera work
¶Ç ³Ê³×µéÀº ¾Æ¸¶Ãß¾îÀÇ ÇÚµåÇïµå Ä«¸Þ¶óó·³ Èçµé·Á

In walking this planet of earth
Áö±¸¸¦ °É¾î´Ù´Ï¸é¼­

I'm the illest emcee and a man of my word
³ª´Â ÃÖ°íÀÇ MC, ¸»À» Àß Áö۴ ³²ÀÚ

When I came out, niggaz didn't understand it at first
óÀ½À¸·Î ³ª¿ÔÀ» ¶§, »ç¶÷µéÀº Ã³À½¿¡´Â ÀÌÇØÇÏÁö ¸ø ÇßÁö

I'm known to roll up my sleeves and put my hands in the dirt
³­ ¼Ò¸Å¸¦ °È¾îºÙÀÌ°í ¸ÕÁö ¼Ó¿¡ ¼ÕÀ» ³Ö±â·Î À¯¸íÇØ

We at war and I got a battle plan that can work
¿ì¸° ÀüÀï Áß, ³­ Á¦´ë·Î È¿°ú¸¦ ¹ßÈÖÇÒ ÀüÅõ °èȹÀ» °¡Áö°í ÀÖÁö

With the proper execution so I'm killin' 'em right
Àû´çÇÑ ½ÇÇàÀ¸·Î ±×µéÀ» Á¦´ë·Î Á׿©³õÀ» ¼ö ÀÖ¾î

You get hit like a deer standin' still in the light
³Í ¸¶Ä¡ ÀÚµ¿Â÷ ºÒºû ¾Õ¿¡ °¡¸¸È÷ ¼­ÀÖ´ø »ç½¿Ã³·³ Ä¡ÀÌÁö

I'm spillin' it like, I ain't never had a meal in my life
³­ »ì¾Æ°¡¸é¼­ ½Ä»ç¸¦ ÇÑ ¹øµµ ÇÑ Àû ¾ø´Â °Íó·³ ÀÌ·± ¸»À» Èê·Á

Feed my family with my pen, it's so real what I write
ÆæÀ¸·Î ³» °¡Á·À» ¸Ô¿©, ³»°¡ ¾²´Â °Ç Ç×»ó Áø½Ç

[Bridge]
We fight, fuck, get buckwild
¿ì¸° ½Î¿ö, ¼½½ºÇØ, °ÅÄ¥¾îÁ®

Kill, chill, make love, have child
Á׿©, ³î¾Æ, »ç¶ûÀ» ³ª´², ¾ÆÀ̸¦ °¡Á®

Freestyle, b-boy, hit the block
ÇÁ¸®½ºÅ¸ÀÏÇØ, ºñº¸À×ÇØ, °Å¸®·Î ³ª°¡

Build, destroy, get it hot
Áþ°í, ºÎ¼ö°í, ¶ß°Ì°Ô ´Þ±Å

Yo, I make the place go apeshit (c'mon)
Yo, ³­ À̰÷ÀÌ ³­ÀåÆÇÀÌ µÇ°Ô ¸¸µéÁö (À̸® ¿Í)

Ain't no other way to say it, ain't nuttin to play with
´Ù¸£°Ô ¸»ÇÒ ¹æ¹ýÀº ¾ø¾î, Àå³­ Ä¥ °Íµµ ¾Æ´Ï°í

I'm Langston Hughes, "Dreams Deferred" seen and heard in the flesh
³­ Langston Hughes, Á÷Á¢ º¸¿©ÁÖ°í µé·ÁÁִ "Áö¿¬µÈ ²ÞÀÇ ¸ùŸÁÖ"
*Langston Hughes - 1930³â´ë¿¡¼­ 1960³â´ë±îÁö È°µ¿ÇÑ ÈæÀΠ½ÃÀΠ¹× ¼Ò¼³°¡. "Dreams Deferred" (

Áö¿¬µÈ ²ÞÀÇ ¸ùŸÁÖ)´Â ±×ÀÇ ÀÛǰ Áß ÇϳªÀÔ´Ï´Ù.

Cause so many people believe the word even when it seems absurd
¼ö¸¹Àº »ç¶÷µéÀÌ ¶á±Ý ¾ø¾î º¸¿©µµ ¸»À» ´Ù ¹Ï°Åµç

With keen observation I peep the game
³¯Ä«·Î¿î °üÂû·ÂÀ¸·Î ³­ ÀÌ °ÔÀÓÀ» ¹Ù¶óºÁ

And got blood on his hands, I can see the stains
±×ÀÇ ¼Õ¿¡´Â Çǰ¡ ¹¯¾îÀÖÁö, ¾ó·èÀÌ º¸¿©

My street slang spray like shots when heat bang out
³» °Å¸®ÀÇ ¸»Åõ´Â ¸¶Ä¡ ÃѾËó·³ »Ñ·ÁÁ®

Niggas keep my name in they mouth, I put they flame out
»ç¶÷µéÀº ÀÔ ¾È¿¡ ³» À̸§À» °£Á÷ÇÏÁö, ³­ ±×µéÀÇ ºÒÀ» ²¨

Where I'm from, action is first and talk is second
³» °íÇâ¿¡¼±, ÇൿÀ̠ù¹øÂ°°í ¸»ÀÌ µÎ¹øÂ°¾ß

I'm sharp like the blade in the logo of Rawkus Records
³ª´Â Rawkus RecordsÀÇ ·Î°íÀǠĮó·³ ³¯Ä«·ÓÁö

New York's infected, niggaz beefin' on the mix-tape
´º¿åÀº °¨¿°µÆ¾î, ¹Í½ºÅ×ÀÔ¿¡¼­ ½Ãºñ¸¦ °Å´Â À̵é

Got Nickelback niggaz thinkin' they can fuck with big weight
Nickelback Ä£±¸µéÀº Å« ¹«±â¸¦ µé°íµµ Àß ÇÒ ¼ö ÀÖ´Ù°í »ý°¢ÇØ

Hell no, give it up, it's enough
¿À ¾È µÅ, Æ÷±âÇØ, ÃæºÐÇÏ´Ù°í

We about to live it up, with ten of us
¿ì¸° ÀÌÁ¦ 10¸íÀÌ ¹¶ÃÄ, ºÐÀ§±â¸¦ ¶ç¿ï°Å¾ß

We ride and you live with us
¿ì¸° °è¼Ó ´Þ·Á, ³Í ¿ì¸®¿Í »ì¾Æ

Pick it up, party people, you about to get in touch
Áý¾îµé¾î, ÆÄƼ »ç¶÷µé, ÀÌÁ¦ °ð Á÷Á¢ Á¢ÃËÇҰžß

Give it up, everybody, you about to get a rush
±äÀå Ç®¾î, ¸ðµÎ´Ù, ÀÌÁ¦ °ð Á¤½Å ¾ø¾îÁú°Å¾ß

You can find Kweli in the cut, wth a Cohiba lit up bout to split a Dutch
¿©±â¼­ Kweli´Â, Cohiba¿¡ ºÒÀ» ºÙÀÌ°í ¸¶¸®È­³ª¸¦ ³ª´©·Á Çϰí ÀÖ°ÚÁö

Get it up, everybody, you about to get in touch
ÀϾ, ¸ðµÎ´Ù, ÀÌÁ¦ °ð Á÷Á¢ Á¢ÃËÇҰžß

Give it up, everybody, you about to get a rush (whooo!)
±äÀå Ç®¾î, ¸ðµÎ´Ù, ÀÌÁ¦ °ð Á¤½Å ¾ø¾îÁú°Å¾ß (whooo!)

[Xzibit]
Yeah, yeah

Quality material
Áú ÁÁÀº °Í

Yo, check this out
Yo, µé¾îºÁ

Yeah, you heard it
Yeah, Àß µé¾úÀݾÆ

Kweli

You don't know how to say it by now, fuck you
¾ÆÁ÷µµ ¾î¶»°Ô ¸»ÇÏ´ÂÁö ¸ð¸£³Ä, ¿³¸Ô¾î

Broadcastin' live, from Brooklyn, New York City
¶óÀ̺꠹æ¼Û Áß, ´º¿å Brooklyn¿¡¼­ ¸»¾ß

Yeah, turn this shit up
Yeah, º¼·ýÀ» ³ô¿©

It's Quality music
Quality À½¾Ç

You know how we use it
¿ì¸®°¡ ¾î¶»°Ô ¾²´ÂÁö ¾ËÀݾÆ

Feel the rush
ÆøÇ³À» ´À²¸ºÁ

[Talib Kweli: repeat to end]
Feel the rush
ÆøÇ³À» ´À²¸ºÁ


name      

password   
memo

¡è

prev   [Talib Kweli]Shock Body

¡é

next   [Master P]Hands of a Dead Man