·Î±×ÀÎ °Ô½ÃÆÇ ȸ¿ø°¡ÀÔ
name :    DanceD
subject :    [Talib Kweli & Hi-Tek]For Women
home :    http://endforand.net/danced


[Talib Kweli] (Spoken)
Yea, so we got this tune called "For Women" right
±×·¡, ¿©±â "For Women"À̶õ ³ë·¡¸¦ °®°í ³ª¿Ô¾î

Originally, it was by Nina Simone
¿ø·¡´Â, Nina SimoneÀÇ ³ë·¡¿´Áö

She said it was inspired by, you know
±×³à°¡ ¸»Çϱæ ÀÌ ³ë·¡ÀÇ ¿µ°¨Àº, ¾Ë´Ù½ÃÇÇ

Down south. In the south, they used to call her Mother Antie
³²ºÎ¿´´ë. ³²ºÎ¿¡¼­, »ç¶÷µéÀº ±×³à¸¦ "Mother Antie"¶ó ºÒ·¶´Ù°í ÇØ

She said No Mrs.
Mrs. °°Àº °Å ºÙÀÌÁö ¾Ê°í

Just Antie
±×³É Antie

She said if anybody ever called her Antie 
¸¸¾à ±×³à¸¦ Antie¶ó ºÎ¸£´Â »ç¶÷ÀÌ ÀÖ´Ù¸é

she'd burn the whole goddamn place down
±× »ç¶÷ ÁýÀ» ¿ÏÀü Å¿ö¹ö¸±°Å¶ó°í ±×·¨´Ù°í ÇØ

I'm over past that
±×·± ÀÏÀº Áö³ª°¬°í

Coming into the new millenium, we can't forget our elders
ÀÌÁ¦ »õõ³â, ¿ì¸®º¸´Ù ¸ÕÀú ¼¼»óÀ» »ê À̵éÀ» ÀØÀ» ¼ö ¾øÁö

[Talib Kweli]
I got off the 2 train in Brooklyn on my way to a session
Áö±Ý ¼¼¼ÇÀ» ¹ÞÀ¸·¯ Brooklyn¿¡ µµÂøÇÑ ±âÂ÷¿¡¼­ ³»·È¾î

Said let me help this woman up the stairs before I get to steppin'
¸· °¡±â Àü¿¡ ¸¶Ä§ º¸ÀΠÇÒ¸Ó´Ï ÇÑ ¸íÀ», °è´Ü ¿À¸£´Â °É µµ¿ÍÁÖ±â·Î ÇßÁö

We got in a conversation she said she a 107
±×·¯´Ù ¾ê±â°¡ ½ÃÀ۵Ǿú´Âµ¥, 107¼¼½Ã·¡

Just her presence was a blessing and her essence was a lesson
±×³à°¡ »ì¾ÆÀִ °Ç ÃູÀ̰í, ±×³à¸¦ ÀÌ·é °Ç ¸ðµç °¡¸£Ä§µéÀ̾ú´ë

She had her head wrapped
¸Ó¸®¸¦ º£ÀϷΠµÑ·¯½Ñ Ã¤

And long dreads that peeked out the back
µÚÂÊÀ¸·Î´Â µå·¹µå ¸Ó¸®°¡ ±æ°Ô ºüÁ®³ª¿ÍÀÖÁö

Like antenna to help her get a sense of where she was at, imagine that
¸¶Ä¡ ±×³à°¡ ¾îµð ÀÖ´ÂÁö ¾Ë¾Æ³»±â À§ÇÑ ¾ÈÅ׳ª, »ó»óÇØºÁ

Livin' a century, the strenght of her memories
ÇÑ ¼¼±â¸¦ ¹öÅß¿Â, ±×³àÀÇ ±â¾ïÀÇ ÈûÀ»

Felt like an angel had been sent to me
¸¶Ä¡ Ãµ»ç°¡ ³»°Ô·Î ³»·Á¿Â °Å °°¾ÒÁö

She lived from nigger to colored to negro to black
±×³à´Â "°ËµÕÀÌ"¿¡¼­ "À¯»öÀÎÁ¾"¿¡¼­ "ÈæÀÎ"À¸·Î

To afro then african-american and right back to nigger
"¾ÆÇÁ·Î"¿¡¼­ "¾ÆÇÁ¸®Ä«ÀÎ"À¸·Î, ±×·¯´Ù "nigger"¸¦ °ÅÃÆÁö

You figure she'd be bitter in the twilight
¾Æ¸¶ ¸ðÁø ¼º°ÝÀ̶ó »ý°¢ÀÌ µé°ÚÁö¸¸

But she alright, cuz she done seen the circle of life yo
±¦Âú¾Æ, »îÀÇ ¼øÈ¯À» º¸½Å ºÐÀ̰ŵç

Her skin was black like it was packed with melanin
±×³àÀÇ ÇǺδ ¸¶Ä¡ ¸á¶ó´ÑÀ¸·Î ½Ñ µí °Ë¾úÁö

Back in the days of slaves she packin' like Harriet Tubman
³ë¿¹ Á¦µµ°¡ ÀÖ´ø ½ÃÀý, ±×³à´Â Harriet Tubmanó·³ ¹Ù»Ú°Ô »ì¾Æ

Her arms are long and she moves like song
±×³àÀÇ ÆÈÀº ±æ°í, ¿òÁ÷ÀÓÀº ³ë·¡ °°¾Ò¾î

Feet with corns, hand with callouses
Ƽ´« ¹ÚÈù ¹ß, ¸ø ¹ÚÈù ¼Õ

But her heart is warm and her hair is wooly
ÇÏÁö¸¸ ±×³àÀÇ ½ÉÀåÀº µû¶æÇß°í ¸Ó¸®Ä«¶ôÀº ¾çÅР°°¾Æ

And it attract a lot of energy even negative
±×°Ç ¸¹Àº ¿¡³ÊÁö¸¦ ²ø¾îµé¿´Áö, ºÎÁ¤ÀûÀΠ°Í±îÁö

She gotta dead that the head wrap is her remedy
±×³àÀÇ ¸Ó¸®¸¦ ½Ñ º£ÀÏÀº ±×³àÀÇ Ä¡·áÁ¦

Her back is strong and she far from a vagabond
°­ÇÑ µî, ¹æ¶ûÀڿʹ °Å¸®°¡ ¸Ö¾î

This is the back of the masters' whip used to crack upon
À̰ÍÀº ÁÖÀÎÀǠäÂïÀÌ ³»·ÁÃÄÁö°ï Çß´ø µî

Strong enough to take all the pain, that's been
¸ðµç °íÅëÀ» À̰ܳ¾ ¼ö ÀÖÀ» Á¤µµ·Î °­Çß´ø°ÅÁö

Inflicted again and again and again and again and flipped
°è¼Ó °è¼Ó °è¼Ó °è¼Ó °è¼Ó °íÅëÀ» ´çÇßÁö¸¸, ±× ¸ðµç °ÍµéÀ»

It to the love for her children nothing else matters
ÀÚ±â Àڽĵ鿡 ´ëÇÑ »ç¶ûÀ¸·Î ¹Ù²Ù¾ú¾î, ´Ù¸¥ °Ç »ó°ü ¾ø¾î

What do they call her? They call her aunt Sara.
±×³àÀÇ À̸§ÀÌ ¹¹³Ä°í? Sara ¾ÆÁָӴ϶ó°í ºÎ¸£´õ±º

Woman singing in the background

[Talib Kweli] (+ Background Vocals)
I know a girl with a name as beautiful as the rain
³»°¡ ¾Æ´Â ºñó·³ ¾Æ¸§´Ù¿î À̸§À» °¡Áø ¼Ò³à°¡ ÀÖ¾î

Her face is the same but she suffers an unusual pain
±×³àÀÇ ¾ó±¼Àº ¶È°°Áö¸¸ °íÅëÀº ´Ù¸¥ À̵é°ú ´Ù¸£Áö

Seems she only deals with losers who be usin' them games
±×³à°¡ ¸¸³­ »ç¶÷µéÀº ±×³à¸¦ ÀÌ¿ëÇϴ ¸ÓÀú¸®µé»Ó

Chasin' the real brothers away like she confused in the brain
¸¶Ä¡ È¥¶õÀ» °Þ´Â °Íó·³ ¿ÀÈ÷·Á Áø½ÇÇÑ À̵éÀº ³»ÃÄ

She tried to get it where she fit in 
±×³à´Â ¾Æ¸Þ¸®Ä­ µå¸²¿¡

on that American Dream mission paid tuition
ÀÚ±â ÀÚ¸®¸¦ Â÷ÁöÇÏ·Á°í, ¼ö¾÷·á¸¦ ³»Áö

For the receipt to find out her history was missing and started flippin
±× ¿µ¼öÁõÀ» ºÁµµ ±×³àÀÇ ¿ª»ç´Â ¾ø°í, ±×³à´Â °è¼Ó ¾ù³ª°¡

Seeing the world through very different eyes
¼¼»óÀ» ¾ÆÁÖ ´Ù¸¥ ´«À¸·Î º¸°Ô µÇ¾úÁö

People askin' her what she'll do when it comes time to chose sides
»ç¶÷µéÀº ±×³à º¸°í ÆíÀ» ÅÃÇÒ ¶§°¡ ¿À¸é ¾î¶»°Ô ÇҰųİí ÇÏÁö

Yo, her skin is yellow, it's like her face is blond word is bond
Yo, ±×³àÀÇ ÇǺδ Ȳ»ö, ¸¶Ä¡ ¾ó±¼ÀÌ ±Ý¹ßÀΠ°Íó·³

And her hair is long and straight just like sleeping beauty
±×³àÀÇ ¸Ó¸®Ä«¶ôÀº ±ä ½ºÆ®·¹ÀÌÆ®, ¸¶Ä¡ ÀáÀڴ ¹Ì³à °°Áö

See, she truly feels like she belong in 2 worlds
±×·¡, ±×³à´Â ¸¶Ä¡ µÎ ¼¼»ó¿¡ ¼ÓÇØÀִ µíÇØ

And that she can't relate to other girls
±×·¡¼­ ´Ù¸¥ ¿©ÀÚµé°ú °ø°¨À» ¸ø ÇØ

Her father was rich and white still livin' with his wife
±×³àÀÇ ¾Æ¹öÁö´Â ºÎÀÚ ¹éÀÎÀ¸·Î ¿©ÀüÈ÷ Àڱ⠾Ƴ»¿Í »ìÁö

But he forced himself on her mother late one night
ÇÏÁö¸¸ ¾î´À³¯¿£°¡ ±×³àÀÇ ¾ö¸¶¸¦ ÈûÀ¸·Î ´©¸¥°Å¾ß

They call it rape that's right and now she take flight
»ç¶÷µéÀº °­°£À̶ó°í ±×°É Çß¾î, ÀÌÁ¦ ±×³à´Â

Through life with hate and spite inside her mind
Áõ¿À¿Í ¿øÇÑÀ» ¸¾ ¼Ó¿¡ Ç°°í »îÀ» »ì¾Æ°¡

That keep her up to the break of light a lot of times
±×°Ç ¿©·¯¹ø ºûÀÌ ¶°¿À¸¦ ¶§±îÁö ±×³à¸¦ ÁöÄÑÁØ °Í 

(I gotta find myself) (3X)
(³» ÀÚ½ÅÀ» Ã£¾Æ¾ßÇØ)

She had to remind herself
ÀÚ½ÅÀ» °è¼Ó Àϱú¿ö

They called her Safronia the unwanted seed
»ç¶÷µéÀº ±×³à¸¦ Safronia¶ó ºÒ·¯, "¿øÄ¡ ¾ÊÀº ÀÚ½Ä"

Blood still blue in her vein and still red when she bleeds
ÇÍÁÙÀº ¿©ÀüÈ÷ ÆÄ¶õ»öÀ̰í Èê·¯³ª¿À´Â ÇǴ »¡°£»öÀε¥

(Don't, don't, don't hurt me again) (8X)
(´Ù½Å, ´Ù½Å, ´Ù½Å ³¯ ¾ÆÇÁ°Ô ÇÏÁö¸¶)

[Talib Kweli] (+ Background Vocals)
Teenage lovers sit on the stoops up in Harlem
ÇÒ·½ °Å¸® Çö°ü ÀÔ±¸¿¡ ¾É¾ÆÀִ 10´ë ¿¬ÀÎ

Holdin' hands under the Apollo marquee dreamin of stardom
Apollo Ãµ¸· ¾Æ·¡ ¼ÕÀ» Àâ°í, ½ºÅ¸´ýÀ» ²Þ²ÙÁö

Since they was born the streets is watchin' and schemin'
±×µéÀ̠žÀ» ¶§ºÎÅÍ °Å¸®´Â ÁöÄѺ¸°í À½¸ð¸¦ Â¥°í

And now it got them generations facin' deseases
ÀÌÁ¦ ¿Â°® Áúº´°ú ´ë¸éÇÑ ¼¼´ë°¡ »ý°Ü³µ¾î

That don't kill you they just got problems
±×°Ç ³Î Á×ÀÌÁø ¾ÊÁö¸¸, ±×³É ¹®Á¦°¡ »ý±âÁö

and complications that get you first
ÇÕº´ÁõÀÌ ¸ÕÀú ³Î Á׿©

Yo, it's getting worse, when children hide the fact that they pregnant
Yo, ¾ÇÈ­µÇ°í ÀÖ¾î, ÀÓ½ÅÇߴٴ »ç½ÇÀ» ¼û±â´Â ¾ÆÀ̵é

Cuz they scared of giving birth
¾ÆÀ̸¦ ³º±â°¡ µÎ·Á¿î°Å¾ß

How will I feed this baby?
¾î¶»°Ô ÀÌ ¾Æ±â¸¦ ¸Ô¿© »ì¸®Áö?

How will I survive, how will this baby shine?
¾î¶»°Ô »ì¾Æ³²Áö, ÀÌ ¾ÆÀ̴ ¾î¶»°Ô ºûÀ» ³¾Áö?

Daddy dead from crack in '85, mommy dead from AIDS in '89
¾Æºü´Â ÄÚÄ«ÀÎÀ» ÇÏ´Ù 85¿¡ »ç¸Á, ¾ö¸¶´Â ¿¡ÀÌÁî·Î 89³â¿¡ »ç¸Á

At 14 the baby hit the same streets they became her master
14»ì ¶§ ¾ÆÀ̴ ¶È°°Àº °Å¸®·Î ³ª¼­, ±×µéÀº ±×³àÀÇ ÁÖÀÎÀÌ µÅ

The children of the enslaved, they grow a little faster
³ë¿¹ÀÇ ¾ÆÀ̵é, ±×µéÀº ¾à°£ ´õ ºü¸£°Ô ¼ºÀåÇØ

They bodies become adult
¸öÀº ¾î¸¥ÀÌ µÆÁö

While they keepin' the thoughts of a child her arrival
±×µéÀÌ »ý°¢À» ¾ÆÀÌ ¼öÁØÀ¸·Î ¿ÁÁ˴ µ¿¾È, 

Into womanhood was heemed up by her survival
±×³à´Â »ýÁ¸¿¡ ÀÇÇØ¼­ ¿©ÀÚ°¡ µÇ¾ú¾î

Now she 25, barely grown out her own
ÀÌÁ¦ ±×³à´Â 25, °Ü¿ì°Ü¿ì ÀÚ¶ó³ª

Doin' whatever it takes strippin', workin' out on the block
ÇÊ¿äÇÑ °Ç ¹¹¶óµµ ÇØ, ½ºÆ®¸®ÇÎ, °Å¸®¿¡¼­ ÀÏÇϴ °Å

Up on the phone, talkin' about 
ÀüÈ­¸¦ Àâ°í, ¾ê±â¸¦ ÇØ

(my skin is tan like the front of your hand)
(³» ÇǺδ ´Ï ¼Õ ¾ÕºÎºÐó·³ °Å¹µÇϰí)

(And my hair...)
(³» ¸Ó¸®Ä«¶ôÀº...)

(Well my hair's alright whatever way I want to fix it, 
(³» ¸Ó¸®Ä«¶ôÀº ±¦Âú¾Æ, °íÄ¥ °Å¶ó¸é °íÄ¡°í ½ÍÁö¸¸

it's alright it's fine)
¹¹ ±¦Âú¾Æ, ´Ù ÁÁ¾Æ)

(But my hips, these sweet hips of mine invite you daddy)
(ÇÏÁö¸¸ ³» ¾ûµ¢ÀÌ, ÀÌ ´ÞÄÞÇÑ ¾ûµ¢À̴ ³Ê¸¦ ²ø¾îµéÀÌÁö)

(And when I fix my lips my mouth is like wine)
(±×¸®°í ÀÔ¼ú È­ÀåÀ» Çϸ頳» ÀÔÀº ¸¶Ä¡ ¿ÍÀΠ°°Áö)

(Take a sip don't be shy, tonight I wanna be your lady)
(ÇÑ ¸ð±Ý ¸¶¼ÅºÁ, ºÎ²ô·¯¿öÇÏÁö ¸»°í, ¿À´Ã¹ã ³ÊÀÇ ¿©ÀÚ°¡ µÇ°í ½Í¾î)

(I ain't too good for your Mercedes, but first you got to pay me)
(³× Mercedes¸¦ Å¸±â¿£ Á¶±Ý ¸ðÀÚ¶óÁö¸¸, Å¿ì°í ½Í´Ù¸é µ·À» Áà)

(You better quit with all the question, sugar who's little girl am I)
(Áú¹® °°Àº °Ç ±×¸¸µÖ, ÀÚ±â, ³»°¡ ´©±¸ÀÇ ¿©ÀÚÁö?)

(Why I'm yours if you got enough money to buy)
(³ÊÀÇ °ÍÀÌÁö, µ·¸¸ ÃæºÐÈ÷ ÀÖ´Ù¸é)

(You better stop with the compliments we running out of time,)
(ĪÂùÀº ±×¸¸µÖ, ¿ì¸® ½Ã°£ÀÌ ¾ø¾î)

(You wanna talk whatever we could do that it's your dime)
(¾ê±âÇÏ°í ½Í¾î? ±×·¡ ¹¹µç µÅ, ¾îÂ÷ÇÇ ´ç½Å µ·À¸·Î Çϴ °Å´Ï±î)

(From Harlem's from where I came, don't worry about my name,)
(°íÇâÀº ÇÒ·½, ³» À̸§Àº ¹¹ ±¦È÷ »ý°¢ÇÏÁö¸¶)

(Up on one-two-five they call me sweet thang)
(125¹øÁö¿£, »ç¶÷µéÀÌ ³¯ ´ÞÄÞÇÑ °ÍÀ̶ó ºÒ·¯)

Scratches + Woman singing in the background

[Talib Kweli] (+ Background Vocals)
A daughter come up in Georgia, ripe and ready to plant seeds,
Á¶Áö¾Æ ÁÖ¿¡¼­ ÀÚ¶ó³­ µþ, Àß À; ¾¾¸¦ »Ñ¸± Áغñ°¡ µÆÁö

Left the plantation when she saw a sign even thought she can't read
³óÀåÀ» ¶°³ª ¿À´Ù°¡ ½ÎÀÎÀ» ºÃ¾î, ±ÛÀ» ÀÐÁö´Â ¸øÇÏÁö¸¸

It came from God and when life get hard she always speak to him,
À̰Ǡ½ÅÀÌ ÁֽаÍ, »îÀÌ Èûµé¾îÁú ¶§ ±×´Â Ç×»ó ±×ºÐ¿¡°Ô ¸»À» °É¾î

She'd rather kill her babies than let the master get to 'em,
ÀÚ±â ÁÖÀο¡°Ô »¯´À´Ï Â÷¶ó¸® Àڱ⠾Ʊ⸦ Á×À̰ڴë

She on the run up north to get across that Mason-Dixon
Áö±Ý ³²ºÏ °æ°è¼±À» °Ç³Ê ºÏÂÊÀ¸·Î °¡´Â Áß

In church she learned how to be patient and keep wishin',
±³È¸¿¡¼± Àγ»½É°ú ±âµµÇϴ ¹ýÀ» ¹è¿üÁö

The promise of eternal life after death for those that God bless
½ÅÀÌ ÃູÀ» ³»¸° À̵鿡°Õ ¾à¼ÓµÈ Á×À½ ÈÄÀÇ ¿µ»ý

She swears the next baby she'll have will breathe a free breath 
´ÙÀ½¿¡ ³º´Â ¾Æ±â´Â ¾î¶»°Ôµç ÀÚÀ¯·Ó°Ô ¼ûÀ» ½¬°í

and get milk from a free breast,
ÀÚÀ¯·Ó°Ô Á¥À» »¡°í,

And love beeing alive, 
»ì¾ÆÀÖÀ½À» ÁÁ¾ÆÇϰԠÇÏ°Ú´Ù°í ¸Í¼¼ÇØ

otherwise they'll have to give up being themselves to survive,
¾È ±×·¯¸é ÀÚ±âµéÀÌ ¸ñ¼ûÀ» Æ÷±âÇØ¾ßÇҰŶó°í

Being maids, cleaning ladies, maybe teachers or college graduates, nurses, 
Çϳడ µÇ°í, °¡Á¤ºÎ°¡ µÇ°í, ¾î¼¸é ±³»ç³ª ´ëÇРÁ¹¾÷»ý, °£È£»ç,


housewives, prostitutes, and drug addicts
ÁÖºÎ, Ã¢³à, ±×¸®°í ¸¶¾à Áßµ¶ÀÚ°¡ µÇ°í

Some will grow to be old women, some will die before they born,
¸î¸îÀº ÇҸӴϰ¡ µÇ°í, ¸î¸îÀº Å¾±âµµ Àü¿¡ Á×°í

They'll be mothers, and lovers who inspire and make songs,
±×µéÀº ¾î¸Ó´Ï, ±×¸®°í »ç¶ûÇϴ À̰¡ µÇ¾î ¿µ°¨À» ÁÖ°í ³ë·¡¸¦ ¸¸µé°Å¾ß

(But me, my skin is brown and my manner is tough,)
(ÇÏÁö¸¸ ³ª, ³» ÇǺδ °¥»öÀÌ°í ¼º°ÝÀº ÅÍÇÁÇØ)

(Like the love I give my babies when the rainbow's enuff,)
(¸¶Ä¡ ¹«Áö°³°¡ ÃæºÐÇÒ ¶§ ¾Æ±âµé¿¡°Ô Áִ »ç¶ûó·³)

(I'll kill the first muthafucka that mess with me, I never bluff)
(³¯ °Çµå¸®´Â Ã¹ ³à¼®À» Á׿©¹ö¸±°Å¾ß, ÇãdzÀº ¶³Áö ¾Ê¾Æ)

(I ain't got time to lie, my life has been much too rough,)
(°ÅÁþ¸»ÇÒ ½Ã°£µµ ¾øÁö, ³» »îÀº ³Ê¹« °ÅÄ¥¾ú¾î)

(Still running with barefeet, I ain't got nothin' but my soul,)
(¿©ÀüÈ÷ ¸Ç¹ß·Î ´Þ·Á, °¡Áø °Ç ³» ¿µÈ¥ »Ó)

(Freedom is the ultimate goal, 
(ÀÚÀ¯´Â ³» ±Ã±ØÀûÀΠ¸ñÇ¥,

life and death is small on the whole, in many ways)
»î°ú Á×À½Àº ¸¹Àº ¸é¿¡¼­, ÀüüÀûÀ¸·Î ÀÛÀº °ÍµéÀ̾ß)

(I'm awfully bitter these days 
(¿äÁò ³­ ¾öû ¸ðÁúÁö

'cuz the only parents God gave me, they were slaves,)
½ÅÀÌ ³»°Ô ÁֽŠºÎ¸ð´ÔÀ̶õ, ³ë¿¹ »ÓÀ̴ϱî)

(And it crippled me, I got the destiny of a casualty,)
(±×°Ô ³»°Ô Àå¾Ö°¡ µÇ¾úÁö, ÇÇÇØÀÚÀÇ ¿î¸íÀÌ ÁÖ¾îÁ³¾î)

(But I live through my babies and I change my reality)
(ÇÏÁö¸¸ ³­ ³» ¾Æ±âµéÀ» ÅëÇØ »ì°í, ³» Çö½ÇÀ» ¹Ù²Ü°Å¾ß)

(Maybe one day I'll ride back to Georgia on a train,)
(¾Æ¸¶µµ ¾ðÁ¨°¡ ³­ ±âÂ÷¸¦ Å¸°í Á¶Áö¾Æ·Î µ¹¾Æ°¥°Å¾ß)

(Folks 'round there call me Peaches, I guess that's my name.)
(¿ä ±Ù¹æ Ä£±¸µéÀº ³¯ Peaches¶ó ºÒ·¯, ¾Æ¹«·¡µµ ±×°Ô ³» À̸§Àΰ¡ºÁ)


name      

password   
memo

¡è

prev   [Organized Konfusion]They Don't Want It!

¡é

next   [Talib Kweli & Hi-Tek]Touch You